O Firmie    Pomoc    Logowanie    Powiadom znajomego
Główna strona Serwery Domeny Serwisy WWW e-Marketing Prezentacje CD Referencje Kontakt

 

Domena .net1.pl - gratis       Przy zamówieniu serwera domena gratis...       ZOBACZ WIĘCEJ >>
Więcej...
Więcej...



Najczęściej zadawane pytania

1. Jak skonfigurować konto pocztowe korzystając z MS Outlook?
Krok 1)
Aby ustawić program pocztowy i połączyć się z własnym kontem pocztowym, należy skonfigurować połączenie. W informacji potwierdzającej wykupienie usługi otrzymali Państwo następujące dane połączenia:
Adres e-mail: jan.kowalski@domena.pl
Login: jan.kowalski@domena.pl
Hasło: hasło
Serwery POP3 i SMTP: domena.pl
Krok 2)
Uruchom program pocztowy Outlook Express i z górnego menu wybierz kolejno: Narzędzia > Konta.
Krok 3)
Po otworzeniu się okna Konta Internetowe za pomocą przycisku Dodaj > Poczta uruchomią Państwo Kreatora Połączeń Internetowych, który poprowadzi Państwa przez proces instalacji. Na początku prosimy wpisać nazwę użytkownika jaka ma się pokazywać u odbiorcy (np. Jan Kowalski).
Krok 4)
Dalej prosimy wpisać pełny adres konta e-mail (jan.kowalski@twojadomena.pl) oraz nazwy serwerów poczty e-mail: przychodzącej i wychodzącej (w przypadku serwerów zakupionych w Net1.pl są to nazwy domeny klienta - np. domena.pl). Jako serwer obsługujący pocztę przychodzącą prosimy wybrać POP3.
Krok 5)
W następnych polach należy podać nazwę konta i hasło.
UWAGA:
W polu Nazwa konta należy wpisać cały adres konta (np. jan.kowalski@twojadomena.pl), chyba, że konfiguracja dotyczy konta głównego dla domeny wtedy właściwe jest podanie treści przed znakiem @.
Po wciśnięciu przycisku Dalej program powiadomi Państwa, że konto zostało ustawione. Wciśnięcie przycisku Zakończ spowoduje wyświetlenie Państwa konta na liście obsługiwanych przez program.
Krok 6)
Serwer wymaga uwierzytelnienia.
Należy obowiązkowo ustawić uwierzytelnienie (aby Twoje konto było w pełni bezpieczne). Aby ustawić uwierzytelnienie należy dwukrotnie kliknąć na skonfigurowanym koncie (w oknie Konta Internetowe lub z górnego menu wybrać kolejno: Narzędzia > Konta). Po otwarzeniu się nowego okna z właściwościami konta należy wybrać zakładkę Serwery i zaznaczyć opcję Serwer wymaga uwierzytelnienia. W Ustawieniach należy zaznaczyć Użyj tych samych ustawień co serwer poczty przychodzącej. Teraz wystarczy wciśnąć przycisk Zastosuj i OK, aby zakończyć konfigurację.
Krok 7)
Program Outlook Express jest już gotowy do obsługi Państwa konta.


2. Jak zmienić hasło dostępu do mojej skrzynki pocztowej?
Chcąc zmienić hasło do swojej skrzynki pocztowej należy zalogować się do panelu pocztowego (adres: http://poczta.nazwa Państwa domeny) podając nazwę użytkownika oraz dotychczasowe hasło. Jeżeli dane są poprawne będą mieli Państwo możliwość zdefiniowania nowego hasła.


3. Nie pamiętam hasła do swojego konta internetowego...
W takim wypadku należy zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Po weryfikacji Państwa danych założymy nowe hasło, które będą Państwo mogli samodzielnie zmodyfikować.


4. Nie mogę wysyłać poczty...
Proszę sprawdzić czy program jest poprawnie skonfigurowany wg. danych opisanych w pkt. 1 niniejszej pomocy. Proszę także zweryfikować czy mają Państwo włączoną autoryzację SMTP. W MS Outlook proszę kliknąć Narzędzia, wejść w Konta, wybrać właściwe z dostępnej listy, następnie kliknąć Właściwości. W nowym oknie na zakładce Serwery zaznaczyć pole przy uwadze: Mój serwer wymaga uwierzytelnienia. Następnie nacisnąć przycisk Zastosuj.


5. Jak ustawić automatyczną wiadomość zwrotną na moim koncie?
Chcąc ustawić autoresponder na swojej skrzynce pocztowej należy zalogować się do panelu pocztowego (adres: http://poczta.nazwa Państwa domeny) podając nazwę użytkownika oraz dotychczasowe hasło. Jeżeli dane są poprawne będą mieli Państwo możliwość uaktywnienia autorespondera, wpisując temat i automatyczną odpowiedź na przychodzące do Państwa listy elektroniczne.


6. Jak ustawić przekierowanie poczty na inne adresy e-mail?
Chcąc ustawić przekierowanie poczty należy zalogować się do panelu pocztowego (adres: http://poczta.nazwa Państwa domeny) podając nazwę użytkownika oraz dotychczasowe hasło. Jeżeli dane są poprawne będą mieli Państwo możliwość przekierowania całej przychodzącej poczty na inny adres e-mail. Po wejściu na stronę Przekierowanie poczty należy wpisać docelowy adres e-mail, na który ma być włączone przekierowanie poczty. Domyślnie system pozostawia kopie wiadomości w skrzynce.


7. Jak sprawdzić pocztę e-mail za pomocą przeglądarki WWW?
Z myślą o Państwa wygodzie uruchomiliśmy specjalny panel pocztowy mieszczący się pod adresem http://poczta.nazwa Państwa domeny. Po zalogowaniu się do swojego konta (należy podać identyfikator oraz hasło) i wybraniu klienta pocztowego: Neomail lub Horde będziemy mieli wszystkie możliwości jakie posiada dowolny klient pocztowy (np. MS Outlook). Z poziomu przeglądarki będziemy mogli wysyłać pocztę, odbierać wiadomości, a także uzyskamy zaawansowane możliwości personalizacyjne programu i inne funkcje.


8. Gdzie mogę zobaczyć statystyki odwiedzalności mojego serwisu WWW?
Dla każdego Klienta przygotowaliśmy zaawansowane statystyki odwiedzalności obsługiwane przez program Webalizer. Znajdują się one w Państwa panelu administracyjnym pod adresem http://admin.nazwa Państwa domeny. Żeby zapoznać się z nimi należy znać hasło dostępu do głównego konta, które wpisujemy obok identyfikatora w okno po wejściu na ww. adres. Po poprawnym zalogowaniu statystyki dostępne są w części: Analiza i pliki dziennika > Statystyki WWW/FTP.


9. Jak założyć samodzielnie nowe konto pocztowe w mojej domenie? Jakie dodatkowe usługi posiadam jako korzystający u Państwa z usługi hostingowej?
Chcąc skorzystać z możliwości administracyjnych należy zalogować się do panelu administracyjnego (adres: http://admin.nazwa Państwa domeny) podając nazwę głównego użytkownika oraz hasło do tego konta. Po zalogowaniu się uzyskają Państwo dostęp do wszystkich funkcji zarządzających opisanych poniżej.

   © 2001-2011 net1.pl by NetTel Polska O Firmie | Pomoc | Logowanie | Powiadom znajomego